vrijdag 21 maart 2008

Dit is echt een ramp

Het zou echt heel fijn zijn als ik hiervoor even gewoon alle rust en tijd had.
Gmailadres aanmaken geen probleem.
Ik heb 2 bloggers aangemaakt 23slagwerk en slagwerk.
Hoe ik nou die 2 verbonden krijg is echt een ramp.
Met hulp van mijn collega zit ik nu tussen de paklijst die nog verder afgewerkt moet worden en de al@dinvragen die ook nog verder afgewerkt moeten worden te stressen om dit voor elkaar te krijgen.
Per 1 april, en dat is geen grap, heb ik mijn werk in de Heyhoef hopelijk kunnen overdragen aan mijn opvolger en dan heb ik nog maar 1 werkplek.
Dan zal ik eens echt goed gaan zitten voor die 23 dingen. Voorlopig is dit het maximaal haalbare
groet hetty slagwerk

6 opmerkingen:

BiBoef zei

Dag Hetty, no worries, zeggen ze in Autralie ! Succes verder.

slagwerk zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.
roverdochter zei

Ha die Hetty,

Kijk er zijn elfjes die er door heen vliegen, maar roverdochters vinden het ook veel tijd vergen!

helma zei

Dag Slagwerk,

Denk niet zo negatief over jezelf! Het ziet er toch goed uit. Misschien de lat iets lager leggen?

elfje zei

Je bent anders heel "slagvaardig" te werk gegaan, want het ziet er goed uit.

Unknown zei

Hoi Hetty,
helemaal mee eens als ik tijd had zou ik ook mijn hart luchten op m'n blog. Laat je niet gek maken.
prettig week-end
petry