vrijdag 28 maart 2008

rss maken

Hallo Medestrijders met het weerbarstige internet.

Vandaag is het me gelukt (met hulp van Lieke) om RSSjes op mijn Netvibes-23slagwerk aan te maken.
Bibliotheekmb en Nu.nl lukte niet maar de andere rssjes wel.
Ik neem dus maar aan dat de fout daar zit en niet bij mijn nieuw verworven kennis.
Klinkt toch wel vool zelfvertrouwen niet??
Moet ik dit nu aan mijn coach en Rob Coers doorgeven?
Ik neem aan van wel dus dat wordt mijn laatste actie voor vandaag.

Ik wens jullie allemaal een prettig weekend.
groet slagwerk

2 opmerkingen:

BiBoef zei

Dag Hetty, het leuke van RSS is dat je het niet aan je coach en Rob Coers hoeft door te geven want die zien het zelf in hun Netvibes dat je iets gedaan hebt....

Rob Coers zei

Klopt, en daardoor kunnen wij op je berichten reageren.
Soms moet je op een RSS button doorklikken, want men komt dan wel eens eerst met een informatieve pagina over wat RSS is. Kwestie van uitproberen, dus.