zaterdag 28 juni 2008


Ding 23

Gefeliciteerd, yessss, ik ben klaar!!!!!!!!
Ik vond het heel leuk om windows 2.0 te ontdekken. * Mijn favoriete ding was Flicr, vooral de mogelijkheid om te bewerken.

* Superhandig vond ik samen documentje schrijven m.b.v. gmail

* Aquabrowser My discovery moeten we als bibliotheek flink op inzetten

* Social Bookmarking en Del.icio.us echt heel leuk, leuke dingen, zoals fietstochtjes, vakantieadresjes, ontdekken en delen met anderen

* RSS feeds vinden en toevoegen is handig als je het spaarzaam gebruikt.

Voor mij was het een wat moeizame start maar gaande de rit werd het steeds leuker en raakte ik meer enthousiast.

Als bibliotheek van de toekomst zie ik wel dat we niet kunnen achterblijven.

23 Dingen is voor mij vooral heel veel tijd willen hebben om het goed te doen maar ook een afweging over hoever ik daarin wil gaan.

Bedankt voor de ondersteuning.

Heel leuk vind ik ook de manier waarop dit aangeboden werd(hoewel ik de teksten die gelezen moesten worden vaak wel te veel)

groetjes hetty

2 opmerkingen:

BiBoef zei

Hetty, felicitaties van je naamgenote en coach !

23 Dingen zei

Proficiat Slagwerk! En ik neem aan dat je Web 2.0 bedoelt en niet Windows 2.0. Die tijd ligt ver achter ons en erg 2.0 is Windows niet :-)