donderdag 12 juni 2008

Hallo Rob en HettyB

Ik heb de opdracht gekregen om even duidelijk te maken hoever ik ben.
Volgens mij ben ik goed bij maar heb ik niet duidelijk gedocumenteerd wat ik heb gedaan. Ook ziet mijn blog er door tijdgebrek niet echt spetterend uit maar heb ik wel alles kunnen doen.
Het allesleukst wordt het als je samen met een collega dingen uitzoekt. Het enthousiame werkt aanstekelijk en wat de een niet ziet, ziet de ander. Petry is natuurlijk ons lichtend voorbeeld met haar mooie blog en Ada kan er ook wat van.
Ik heb gedaan:
1, 2, 3 spreekt vanzelf anders had je dit niet kunnen lezen
In het begin ruzie met 23slagwerk en slagwerk. Het is dus geworden http://23slagwerk.blogspot.com/ en 23slagwerk@gmail.com
4, 5 RSS-feeds gevonden en gebruiken. Op mijn blog toegevoegd de Buienradar ennieuws op http://www.bibliotheekmb.nl/.
6,7, 8Flickr echt leuk. Leuk ook voor mijn werk. Een schat aan foto's maar ook heel leuk om de foto van onze stadsdichter, die ik van zijn website heb geplukt, te bewerken; poster van te kunnen maken
9, volgens mij heb ik dat gedaan bij dingen 9 en naar jullie toegestuurd
10 del.icio.us Heel erg leuk. Mijn favorieke wandeling toegevoegd op mijn blig en favoriete wandelingen van anderen gepikt en toegevoegd. GZo kun je makkelijk een schitterend bestand bij elkaar sprokkelen. Als ik meer tijd heb dan ga ik dat zeker doen. Goeie ideeen van anderen overnemen is altijd wel een toepassing voor.

11 en 12 Met Wiki's heb ik gespeeld

Geen opmerkingen: